lunes, 16 de noviembre de 2009

NATUPARK




VISITA EDUCACIÓ FISICA

Dilluns 16 de novembre, he anat a Natupark. L'experiencia no ha estat com esperava, ho he passat una mica malament, pel fet de només estar subjectada a una corda, que encara que fos segura, mai se sap el que pot passar.He pujat al circuit blau i no era gairé alts pero els obstacles que debia passar cada vegada es feien més dificils. El que menys cosa m'ha fet a sigut la tirolina. Quan he baixat els meus companys m'han dit d'anar a fer un altre però jo amb viscuda me negat.No volia tornar-ho a passar malament.
La mevan opinio és que es un bon lloc per dur als nens, que povin coses noves i experimentin sensacions que segurament al llarg de la seva vida no podran fer, o aquestes sensacion les percebran per altres coses. Encara que ami personalment no em va agradar molt la experiencia, penso que els nens no tenen por a res i per ells seria un dia divertit pasar-ho allà.

1 comentario: