viernes, 13 de noviembre de 2009

POESIA


Recitar una poesia
Títol: Parella
Autor: Miquel Martí i Pol
Llibre: Pensaments

Som al llindar d'un altre temps
més dens i vari -diuen.
Ni tu ni jo
no en sabem res, o a penes.
Tanmateix sembla
que en nosaltre perdura
i recomença el món
o el poble: tot és u.
De dues cambres n'hem fet una
i estrenarem vaixella i cobrellits.
Caldrà que fem un nou aprenentatge
perquè algun dia arribarem a servir-nos
d'un sol mirall
i d'un sol gest
i 'd'una sola veu
i puguem ser feliços.


Aquesta és la poesia que jo he recitat de memória davant de tota la classe. La veritat que al principi no m'he plantejar buscar una poesia que signifiques algun en especial per ami, simplemente he anat a la biblioteca i he anat buscant. El que si tenia clar es que volia una poesia que fos de Miquel Martí i Pol. De primeres he agafat aquest llibre però no li he donar gaire importancia. Despés d'haver-me mirat varis llibres, he tornar enrrere i l'he agafat. Mirant les seves pagines m'he adonat que hi havien poesies molt iteresant i que hem cridaven molt l'atenció. Finalment m'he decidit per aquesta que us he escrit anteriorment. No se encara ben bé si per ami té significat, però se que el trobarè.

No hay comentarios:

Publicar un comentario