martes, 17 de noviembre de 2009

ESTADA A L'ESCOLA



ESCOLA PIA SARRIÀ
Dimarts dia 17 de novembre,he estat a l'escola pia de sarrià a una classe de P-5. He pogut veure com es el seu dia a dia i les rutinas que fan.
Una de ellas és que un nen/a de la classe pasa llista, un cop acabat posar el seu nom a la pissarra amb les sil·labas que té,i el dia de la setmana.
Aquesta és una de les coses que més em va cridar l'atenció.

Aquesta visita ha estat molt enriquidora, ja que el meu futur sera estar com a tutora d'una classe i vivin experiencies com aquesta t'ajuda més o menys a com has d'actuar davant de les diferents situacions que es poden plantejar amb els nens.
Concretament l'estada aquesta classe em vaig donar conta que hi havien coses que ami no m'agradaria fer el dia que jo sigui mestre, vaig tener aspectes positius també pero sempre diuen que et quedes amb el dolent de les coses, i en aquest cas és el que ami m'ha passat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario