viernes, 18 de septiembre de 2009

QUI SÓC JO?



Avui hem fet aquesta activitat,"QUI SÓC JO?", tractava de descriurens a nosaltres mateixos como eram fisicament, personalments i també el que haviem fet fins arribar on estem avui dia. Jo vaig començar així:

Sóc una noia rossa de cabell curt. La cara la tinc allargada, amb un ulls marrons i una boca petita. Medeixo 160cm, sóc prima. Personalment tinc molts de caracter, sóc orgullosa i molt impacient, aquests són els adejctius més dolents que puc arribar a tenir. Pels que fa els bons, són una noia simpatica, alegre, oberta, amiga dels meus amics, molt treballadora, m'agrada escoltar a la gent i sobretot estimar als meus.
Bé ara que ja saveu una mica com sóc jo fisicaments i personalment us explicare com he arribat fins aqui, a Blanquerna.
Quan vaig acabar la ESO, els meus profesos no em donaven gaires esperanças per seguir estuadiant, i aixi vaig optar per fer un cicle de grau mitj, ja que estudiaria un ofici i potser poria treballar d'alló. Quan vai acabar aquest cicle vaig veure que realment si que podia estuadiar més i vaig fer les proves d'acces a grau superior, les vaig aprovar i vaig continuar estudian un grau superior d'educació infantil. Quan estava al últim curs del modul vaig pensar en seguir estudian a la universitat pero estava segura que a la pública no hi podia entrar, així que vaig parlar amb la meva familia i em van recolzar a l'hora d'estudiar en una universitat privada. I aqui estic fent aquesta redacció i pensan en que segur aquest 4 anys valen la pena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario